Nyitólap»Rendelési információk...

Rendelési információk - Általános felhasználási és rendelési feltételek


Kérjük, hogy amennyiben felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének elküldésével elfogadja a webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 
Cégadatok
A webáruház üzemeltetője: Artmöbel Kft.
Székhely: 1143 Budapest, Tábornok u. 11/B. (Itt sem raktározás, sem áruátvétel nem történik!)
Raktár és személyes átvételi lehetőség: 2360 Ócsa, Kiss Ernő utca 6/B. (Áruátvétel előzetes egyeztetéssel H-V 0-24h)
Adószám: 23066331-2-42
Szerződés nyelve: Magyar
Ügyfélszolgálati e-mail: info@harmonika-ajto.hu
Ügyfélszolgálati telefon: +36-30/381-0142
Tárhelyszolgáltató: www.024reg.com
 
Megvásásrolható termékek, szolgáltatások

A webáruházban eredeti Vivaldi harmonikaajtókat és kiegészítőket vásárolhat. A megjelenített termékekre a webáruházon keresztül on-line rendeléssel, e-mailben vagy telefonon fogadunk megrendeléseket.

Áraink a rendelés időpontjában a webáruházban a termékek mellett található árak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Az ebből adódó esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli.

A webáruházban megjelenített árak bruttó árak, és egy darabra/csomagra vonatkoznak, tartalmazzák a csomagolási költséget, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A termékleírásokban törekszünk a legpontosabb információt adni a termékről, esetleges pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni! Ha bizonytalan a kiválasztott termékkel kapcsolatban, kérjük nézze át a GYIK menüpontban található információkat, illetve keresse munkatársainkat elérhetőségeinken.

 
A rendelés folyamata

Megrendelések feldolgozása:

Webáruházunkban a vásárlás regisztráció nélkül történik. A megrendelések feldolgozása folyamatos, ügyfélszolgálatunk a weboldalunkon leadott megrendelést minden esetben e-mailben azonnal visszaigazolja. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül, de a rendelések teljesítése az esetek nagy részében 24-48 órán belül megtörténik. Amennyiben a kiszállítás bármely okból késést szenved (pl. raktárkészlet hiánya, vagy szabadságolás miatt), értesítjük a vásárlót a várható hosszabb szállítási határidőről, és a legvalószínűbb kiszállítási dátumról.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A visszautasítás okáról a megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk (lehetséges ok pl. ha egy raktáron nem lévő termék a beszállítónál is elfogyott). A termék vételárának előre elutalása esetén visszautalásra kerül az összeg a küldő részére.

Rendelés menete:

    » A megvásárolni kívánt termék oldalán állítsa be a rendelni kívánt termék darabszámát és helyezze a kosárba a "kosárba teszem" gomb segítségével.
    » Amennyiben szeretne további terméket rendelni, válassza a "Folytatom a vásárlást" gombot, ellenkező esetben válassza a "Feladom a rendelést" gombot. Ekkor a Kosarához jut, ahol ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség módosítása esetén válassza a "kosár frissítése" gombot.
    » Válassza ki a szállítási és fizetési módot.
    » Írja be a szállítási és számlázási címet. Ha nincs külön számlázási cím, akkor tegyen pipát az erre vonatkozó négyzetbe. Kérjük pontosan adja meg telefonszámát és e-mail címét, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozza a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.
    » Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban mégegyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet.
    » A megrendelés elküldése után a rendszer visszaigazolást küld e-mailben az Ön által megadott e-mail címre.
    » A kiszállítással kapcsolatban tájékoztatást küldünk e-mailben, illetve bizonyos esetekben telefonon egyeztetjük a kiszállítás időpontját.
 
Fizetési és átvételi lehetőségek

Raktári fizetés és átvétel: díjmentes

    » Raktárunk címe: 2364 Ócsa, Kiss Ernő utca 6/B.
    » Átvétel a hét minden napján lehetséges 0-24 óráig, előzetes egyeztetéssel e-mailen vagy telefonon
    » Fizetés csak készpénzben lehetséges!
    » E-mail: info@harmonika-ajto.hu
    » Telefon: +36-30-381-0142

Házhoz szállítás: 0-2000 Ft

    » Egységes áron Magyarország egész területén
    » A csomag feladása leggyakrabban esetben a megrendelés napját követő munkanapon történik
    » Munkanapokon a kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, a feladást követő napon. A futárszolgálat a kiszállításról előzetes tájékoztatást küld a címzettnek SMS-ben
    » Szombati napokon webáruházunk saját eszközzel is végez kiszállítást, Budapest 100 km-es körzetében. A kiszállítás időpontját előzetesen egyeztetjük telefonon a címzettel.
  • Banki átutalás: kiszállítási díj 2000 Ft / rendelés
  • Bankkártyás fizetés (PayPal): kiszállítási díj 2000 Ft / rendelés
  • Utánvét: kiszállítási díj 2000 Ft / rendelés
  • 100.000 Ft feletti vásárlás esetén: kiszállítási díj 0 Ft

Átvételkor a darabszám és sérülésmentesség ellenőrzése

Bár webáruházunk mindent megtesz a pontos teljesítés érdekében, kérjük, hogy a kiszállított termék darabszámát illetve csomagolás sérülésmentességét ellenőrizze átvételkor a futár előtt.

    » Amennyiben darabszámeltérést tapasztal, kérje jegyzőkönyv felvételét a futárral vagy a kiszállítást végző kollégánkkal, de ha lehetséges vegye át a terméket és a számlán szereplő összeget fizesse ki a futárnak. A felvett jegyzőkönyv alapján webáruházunk ingyenes kiszállítással a lehető leghamarabb pótolja az esetlegesen lemaradt terméket.
    » A termék csomagolásán látható sérülés esetén kérjük vizsgálja meg, akár a futárral együtt, hogy csak a csomagolás (karton, hungarocell stb.) sérült-e, vagy a sérülés kiterjed a termékre is. Ha csak a csomagolás, vagy a terméket védő anyag sérült, kérjük vegye át a terméket és a számlán szereplő összeget fizesse ki a futárnak.
    » Amennyiben a sérülés kiterjed a termékre is, kérje jegyzőkönyv felvételét a futárral vagy a kiszállítást végző kollégánkkal, és ne vegye át a csomagot!

Számla átvétele

A megrendelésről minden esetben számlát állítunk ki.

    »Személyes fizetés esetén: a számlát az áruval egyidőben adjuk át
    »Előre utalás és utánvét esetén: a számlát a csomag tartalmazza

 
Elállás és csere
    » A vásárlástól való elállás a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása szerint lehetőséges, azaz a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül visszaléphet a vásárlástól, amennyiben az átvett termék eredeti gyári nejlon csomagolása nem lett kibontva, azaz a gyári nejlon fólia az átvételkor meglévő állapotú. A gyári nejlon csomagolás az a nejlon fólia, amely közvetlenül a terméket veszi körül, azaz a legbelső csomagolóréteg. A bizonyos esetekben alkalmazott külső nejlon védőfólia, illetve a karon doboz vagy karton csomagoló anyag kibontása nem jelenti az elállási jog elvesztését.
    Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati e-mail címünkön írásban. Ebben az esetben a csomag visszaszállításáról is gondoskodunk, és amennyiben a visszaküldött termék gyári nejlon csomagolása sérülésmentes, a termék árát - a szállítás díját levonva - visszautaljuk a vevőnek.

    » A termék utólagos cseréje is lehetséges, akár más színűre, vagy akár más típusúra, hasonló feltételekkel, mint az elállás esetén, azaz amennyiben az eredeti gyári csomagolás nem lett kibontva. Kérjük tehát, hogy mielőtt a legbelső gyári nejlon fóliát felvágná, győződjön meg, hogy a termék az Önnek megfelelő színű és típusú-e. Ha nem, jelezze felénk, és mi ebben az esetben is gonoskodunk az eredeti termék visszaszállításáról és az új kiszállításáról, és csak a két termék árkülönbségét kell rendeznük egymással, figyelembe véve a felmerült plusz kiszállítás és visszaszállítás díját.
 

Garancia, Jótállás


Az általunk vállalt garancia pontos időtartama:

    Alfa harmonikaajtó: 2 év
    Pioneer harmonikaajtó: 2 év
    Pioneer Glass harmonikaajtó: 2 év
    Accordion harmonikaajtó: 3 év
    Vera harmonikaajtó: 4 év
    Crystalline harmonikaajtók: 4 év
    Silver harmonikaajtók: 4 év

Garanciális alkatrészpótlás menete:

Termékhiba, sérülés vagy hiányosság esetén kérjük készítsen fényképet a hibáról vagy sérülésről, és azt egy rövid hibaleírással és a vevő adataival vagy az általunk kiállított számla szkennelt példányával együtt küldje e-mailben az info@harmonika-ajto.hu címre. A legegyszerűbb, ha az általunk korábban küldött kiszállítási visszaigazolásra válaszolva ír nekünk, mert ez esetben adatait a levelezésben megtaláljuk, így azokat nem kell újra megadnia.

 

Adatkezelés


A webáruházban a megrendeléskor megadott személyes adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, csak az üzemeltető szállítási alvállalkozójának a megrendelt termékek kézbesítése érdekében. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban, azonban cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a harmonia-ajto.hu üzemeltetője kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Webáruházunk hírlevelet nem küld, sem a vásárlók által megadott e-mail címekre, sem senkinek.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

dekoráció dekoráció dekoráció dekoráció dekoráció dekoráció